Sök i den här bloggen

Translate

fredag 4 mars 2016

Missa inte "Springfloden" på SVT

Nu kommer snart TV-serien som bygger på Cilla och Rolf Börjlinds bok "Springfloden"! Jag gillar den och resten av bokserien väldigt mycket och jag hoppas verkligen att man lyckats göra en lika bra TV-serie av det. Här kan ni läsa mer om den och trailern kan ni se här (jag vet inte varför jag inte kan bädda in den här på bloggen men det fungerar inte...)

Mitt inlägg om boken kan ni läsa här eller klicka på titeln i början av inlägget.

I stället för att dela klippet från SVT, som jag inte får att fungera, så väljer jag att dela trailern för boken igen:



Sändningsstart (del 1 av 10) för TV-serien är söndag 6 mars kl. 21.00 på SVT1.

2 kommentarer:

  1. Vad tyckte du ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag svarade på din fråga med ett nytt inlägg: http://mysterierna.blogspot.se/2016/03/sa-hur-var-da-springfloden-tv-serien.html

      Radera