Sök i den här bloggen

Translate

måndag 23 september 2013

Bokmässor!

Då är det snart dags för årets stora bokmässa i Göteborg. I år går den av stapeln 26-29 september men inte heller i år kommer jag att åka dit. Jag tycker dock absolut att man ska besöka den om man har möjlighet för de gånger jag varit där har jag haft väldigt trevligt och det brukar finnas mycket intressant att se och höra! Läs mer om den här. Kunskapskanalen kommer att sända direkt:




Jag har också nyligen fått veta att det även finns en bokmässa (Östergötlands bokmässa) i min egen hemstad Linköping. I år är det den 12 oktober som gäller. Naturligtvis så är den betydlig mindre än den i Göteborg men jag tycker ändå att det är kul att man har den. Jag får se om jag har möjlighet att besöka den. Är ni intresserade av den så kan ni läsa mer om den här eller titta nedan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar