Sök i den här bloggen

Translate

fredag 6 maj 2011

Snart kommer det en ny bok av Mons Kallentoft

När jag hade läst ut Mons Kallentofts senaste bok om Malin Fors så skrev jag att det var tråkigt att man aldrig fick veta vad det var Maria Murvall hade råkat ut för. Det var en gåta som följt med i alla fyra "årstidsböckerna" och det kändes konstigt att man inte fick svaret på den. Men nu kommer det snart en ny bok i serien - "Den femte årstiden" - och i den verkar det som att vi kommer att få veta vad som hände med Maria. Enligt Kallentofts hemsida (klicka på rubiken ovan så kommer du dit) kommer boken ut den 20 maj men när jag kollade runt lite på nätet så verkar det som att affärerna kommer att börja sälja den mellan 23 maj och 1 juni. Jag rekommenderar denna bok oläst så köp den. Det kommer definitivt jag att göra!!

1 kommentar: