Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 1 juli 2010

Bloggpremiär

Kul att få skriva i en blogg. Första gången för mig.
Snygg layout du fixat. Lättläst.

Har själv inte läst så mycket sista tiden, delvis beroende på att jag inte haft något intressant att börja med.
Nyligen möblerade vi om hemma och bland annat flyttat en bokhylla.
Det fick den effekten att jag hittade en massa böcker som jag glömt att jag hade. Så nu blir det omläsning av dessa.

Började i går med Samkörarna av Jan-Göran Stenberg. Det är säkert 20 år sedan jag läste den. Boken är från 1983 och handlar om data och databrott. Eftersom jag själv jobbar inom databranchen ska det bli kul att läsa boken. Det har ju hänt en del inom data-världen sedan 1983.

Återkommer med kommentarer när jag läst ut boken.
Ch.

1 kommentar:

  1. Det var kul att du ville skriva som gästbloggare här! Välkommen!! Ser fram emot att läsa dina recensioner!

    SvaraRadera