Sök i den här bloggen

Translate

måndag 7 december 2009

Julklappstips och önskelistor...

Det närmar sig jul och jag tänkte att det kunde vara kul att dela med mig av julklappstips! Men jag skulle också gärna ta emot sådana av er! Så om ni har tips på bra julklappar så skriv dem i kommentarer här på min blogg!!


Mitt första tips är till er som vill ge en whiskyälskare något att bläddra i! Den här boken, "Whisky från Bladnoch till Highland Park" av Michael Jackson, är toppen och man längtar massor till Skottland då man bläddrar i den :-) Jag riktigt älskar att sitta och titta i den samtidigt som jag njuter av en god singelmalt!!














En annan sak som vore kul att få veta är vad i bokväg som står på era önskelistor! Vill ni dela med er (och då samtidigt tipsa andra) så gör det gärna här!!

På min önskelista till jul står bl.a. "Det trasiga fönstret" av Jeffery Deaver och "Lekrummet" av John Connor... Inte nödvändigtvis i den ordningen och det är inte heller hela listan men jag tänkte att detta kunde bli en följetong här fram till jul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar