Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 15 december 2009

Inför julen...

Jag fick ingen jätterespons på önskelistor och julklappstips... Men jag tänkte göra ett försök till. Jag har ingen direkt bok att lägga till på min önskelista för jag hade tänkt att jag skulle skriva upp ”Hypnotisören” av Lars Kepler men jag har just fått låna så den finns redan hemma och väntar på att bli läst! Men jag vill ha spännande deckare att sätta tänderna i!!


Jag har också funderat lite på vad jag ska lämna för julklappstips den här gången och kommit fram till att det får bli ”Den förlorade symbolen” av Dan Brown och ”Blind lydnad” av Will Lavender som är två böcker jag läst under året och som jag verkligen tyckte om! Vill ni veta vad de handlar om så finns det recensioner längre ner på den här bloggen!


Nu vill jag gärna få tips av er också så kom igen och skriv!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar