Sök i den här bloggen

Translate

fredag 25 september 2009

Bokmässan 2009

Nu har jag varit i Göteborg och besökt bokmässan och ni kan på bilden se delar av den skörd jag fick med mig hem!! En lyckad shoppingtur alltså! Men hur var mässan? Det var väldigt mycket folk och det blev snabbt trångt och då är det jobbigt att gå omkring och svårt att komma fram till hyllorna med böcker. Det var färre utställare än på de tidigare mässor jag besökt. T.ex. hade inte Adlibris en egen monter i år och det saknade jag. Hos dem har jag fyndat massor tidigare år. De sålde lite i Bonniers monter men det var inte alls samma utbud och de hade färre titlar med sig. Lite tråkigt! Men kanske trots allt bra för min ekonomi eftersom jag lyckades handla så mycket ändå... :-)

Nu har jag läsning till en stor del av hösten och kanske vintern beroende på hur mycket tid jag får till läsning...


3 kommentarer:

  1. Kul med nya böcker. Jag håller just på att läsa om böcker jag läst tidigare. Inte riktigt samma sak. Har aldrig varit på bokmässan. Skulle vara kul att åka dit någon gång.
    CH

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också vilja besöka bokmässan!

    SvaraRadera
  3. Ja mässan är verkligen värd ett besök så får ni chansen så ta den!! :-)

    SvaraRadera