Sök i den här bloggen

Translate

fredag 6 mars 2009

SKRÄLLAR!!

Då var de första kvartsfinalerna avgjorda:

Luleå-Frölunda 5-1
Skellefteå-Linköping 3-2
Brynäs-Färjestad 0-2
Timrå-HV71 2-1

3 skrällar och ett inte så oväntat resultat. Jag är så glad att Timrå slog HV71 och jag hoppas verkligen att de kan fortsätta på samma sätt! Heja Timrå! Å mina vänners vägnar så är jag ledsen att Linköping fick stryk men det är bara att hoppas på att de kommer tillbaka och vänder på detta. Nästa match, på lördag, kommer jag att se live så jag ska heja ordentligt på dem! Mellan Brynäs och Färjestad känns det som det kvittar hur det går och detsamma gäller kampen mellan Luleå och Frölunda. Jag känner inte för något av dessa lag och kan därför inte hitta någon favorit…

I kväll är det dags för mig att äntligen se ”Män som hatar kvinnor”!! Jag ser fram emot det så mycket och har stora förhoppningar. Bara jag inte har för stora…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar