Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 4 mars 2009

I morgon börjar det... Ishockeyslutspelet!

För min del är säsongen slut eftersom jag håller på DIF, men jag har så många kompisar som håller på LHC så för deras skull ska jag försöka hålla intresset uppe. Lite intressant är det att det blev norra Sverige mot södra Sverige i alla kvarfinaler…


Brynäs IF mot Färjestad BK – här kan jag inte hålla på någon…
Luleå HF mot Frölunda HC – här håller jag självklart på Luleå!!
Timrå IK mot HV71 – ingen tvekan alls, här håller jag på Timrå!!
Skellefteå AIK mot Linköping HC – här får jag för mina vänners skull hålla på Linköping!!

På lördag har jag förmånen att få se LHC – Skellefteå live och det ska bli jättekul! Det är min första livematch den här säsongen… Tycker egentligen att det är lite för dyrt att gå på hockey. Men jag hoppas att det blir en kul och spännande match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar