Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 12 februari 2009

Mitt första inlägg

Ännu en nybörjare på bloggmarknaden...
Jag tänkte att den här bloggen skulle handla om livets alla oväntade svängar.
Kommer också att ta upp mitt stora intresse - deckar och mysterier!
Tror att jag är så intresserad av just det för att det är en flykt från den grå vardagen där det inte händer så mycket.
Mina favoritförfattare är Ian Rankin, Val McDermid, Peter Robinson och Stieg Larsson. Vilket jag kommer skriva en massa mer om.
TV-deckare finns det gott om men outstanding nr 1 är definitivt Criminal minds. Efter ett avsnitt av det kryper det under skinnet.. Det är just det psykologiska i serien som fastnar och det är omöjligt att inte beröras av stämingen som byggts upp.

Har kallat min blogg Livet, kärleken och mysterierna och jag lovar att framtida inlägg kommer att behandla alla ämnena men idag känner jag inte för att gå in på djupare ämnena...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar